čtvrtek 20. března 2008

Proč to vůbec dělat? (Převzato)

…to mi pripadá, že hladáš v každom texte vetu v ktorej sa nachádza slovo "láska" a na to upozorníš. Prečo?

Protože jinak je téměř nemožné vysvětlit povahu toho, co nastalo, tedy toho, co JE. :D

A víš ty vůbec, kdo vlastně potřebuje stále něco vysvětlovat?

Ty?

Já mám na vysvětlování již dlouholetý patent, takže se už skoro nepočítám... A možná právě proto by mne nenapadlo zdůvodňovat chytlavost na pouhá slova snahou o vysvětlování si čehokoli, natož toho, co je a co tedy žádné zdůvodnění nepotřebuje...

jestli sis nevšiml, tak ta slova: "Je téměř nemožné vysvětlit povahu toho, co nastalo," byla doslovnou citací Tony Parsonse. A dál jsem už jen reagovala na první: "Prečo?"

A má reakce na Tvou reakci má možná podobný důvod jako Tvá reakce na mou reakci.
Ale máš naprostou pravdu, že to žádné zdůvodňování nepotřebuje. To jen tak z radosti, když už tu jsme.

Zcela jsi ťukla do toho jádra, které v tom vnímám - oslepení a poblouznění tou "radostí" z projevu vznikají, většinou zcela neuvědoměle, nové emocionální vazby, které zakoření v mysli - jako touha prožívat více a intenzivněji - a vytvářejí - zpočátku jen jako omezení přirozeného vnímání, jinak také ztotožnění se - umělé filtry a bloky, posléze vnímané také jako utrpení.

Pokud tento "automatismus mysli" prohlédneme, proč ho dále podporovat?

Žádné komentáře: